Regnet det bara öser ner...

Astronomi, samhällskunskap och idrott. En väldigt blöt idrott. Smått irriterad på vår idrotts lärare nu eftersom jag klart och tydligt sa att jag var sjuk och inte skulle orka vara med på någon idrottslektion. Fick så lov att vara det ändå. Så nu sitter jag här invirad i en filt, huttrandes och hoppas att inte förkyhlningen slår tillbaka.
 
Kan riktigt se framör mig hur den lilla blåa filuren hånskrattar innuti mig.

Konstaterade under promenaden att jag har gått och tatt till mig någon dum syd-dialekt. Typ en blandning av Stockholmska, gottländska och en smula göteborgska. Hemskt va?

Nu ska jag snart ge mig ut i regnet för att handa. Behöver gentligenvekohandla på coop men inte sugen på en 3km´s tur  i ösregn...


Kommentarer
Postat av: mamma

Dumma lärare finns det gott om!

2009-09-02 @ 16:10:14
URL: http://asra.se
Postat av: Fanny

Mamma: Bara de att de inte visar sin rätta sida riktigt än...

2009-09-02 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0