btw.

Efter skolan var jag på "kontorsvaruhuset" för att köpa en miniräknare. Den var SLUT! De hade sålt den sista (billigaste grafritande avmärket Texas) dagen innan. Missänker starkt att det var en annan rymdis som snott åt sig den. Får den om en vecka eller så och tror inte vi kom jobba med grafer det första vi gör, specielt inte med tanke på hur det gick för mig på diagnosen idag. När jag ändå var igång köpte jag en hel hög med räknehäften, anteckningsblock, överstrykningspennor, linjal och en mapp. Tog en sväng förbi ica med och köpte mjölk (!), fil och kanel. Shoppat loss alltså, men nu ligger den säker igen och jag ska äntligen slå mig ner och göra mina läxor. Tjoho. 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej jag har hittat hit. Kul att få en inblick i ditt nya liv.

2009-09-04 @ 07:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0